Bestelling & Levering

Heeft u een Zupply-item gevonden dat u echt moet hebben? Mooi! Selecteer nu een kleur en/of type en klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Natuurlijk kunt u lekker verder winkelen. U kunt altijd terug naar uw winkelwagen door te klikken op het 'winkelwagen icoontje' rechtsboven.

Let op: Artikelen in uw winkelwagen betekenen niet automatisch dat ze zijn gereserveerd.

Ben u klaar met winkelen? Dan is het tijd om uw bestelling af te ronden. Klik op het 'winkelwagen icoontje' rechtsboven om naar uw Zupply-items te gaan. In het volgende scherm kunt u de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op 'Ga door naar afrekenen'. Nu komt u op de check-out-pagina, waar u gemakkelijk al uw gegevens kunt invullen.

Let op: Nadat u uw bestelling heeft afgerond, kunt u deze niet meer wijzigen. Wij nemen uw bestelling direct in behandeling, zodat u deze zo snel mogelijk ontvangt.

1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Zupply neemt de verzendkosten voor zijn rekening. U betaalt dus géén verzendkosten.*

*Verzendkosten voor het retourneren van uw artikel dient u wel zelf te betalen.

2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, al uw items worden verzonden met Track & Trace. U kunt uw bestelling volgen via de bestelstatuspagina. De link hiervan ontvangt u via e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.

3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Zupply streeft naar een snelle levering van de producten. Als u op werkdagen vóór 15.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar om uw bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden via onze leveranciers, waardoor de gemiddelde levertijd 10-15 werkdagen bedraagt.

4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Als uw pakket niet kan worden afgeleverd, ligt het 7 dagen voor u klaar op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). U ontvangt hierover een notificatie van de chauffeur, waar ook de afhaallocatie op vermeld staat. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

5. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, maar neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd, maar u heeft het niet ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum. PostNL zal dan een onderzoek starten, waarbij wij u tot aan het einde van het onderzoek op de hoogte houden.

Vragen over uw bestelling

Heeft u vragen over uw bestelling? Kijk dan op onze veelgestelde vragenpagina. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

 

Neem Contact met Ons op